WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => exhibitor [paged] => 2 [order] => ASC [posts_per_page] => 12 [exhibitor-category] => inzendingen-2017 ) [query_vars] => Array ( [post_type] => exhibitor [paged] => 2 [order] => ASC [posts_per_page] => 12 [exhibitor-category] => inzendingen-2017 [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [meta_key] => [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [ignore_sticky_posts] => [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 [no_found_rows] => [taxonomy] => exhibitor-category [term] => inzendingen-2017 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [taxonomy] => exhibitor-category [terms] => Array ( [0] => inzendingen-2017 ) [field] => slug [operator] => IN [include_children] => 1 ) ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( [0] => sabcday_4_term_relationships ) [queried_terms] => Array ( [exhibitor-category] => Array ( [terms] => Array ( [0] => inzendingen-2017 ) [field] => slug ) ) [primary_table] => sabcday_4_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => [meta_table] => [meta_id_column] => [primary_table] => [primary_id_column] => [table_aliases:protected] => Array ( ) [clauses:protected] => Array ( ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS sabcday_4_posts.ID FROM sabcday_4_posts LEFT JOIN sabcday_4_term_relationships ON (sabcday_4_posts.ID = sabcday_4_term_relationships.object_id) WHERE 1=1 AND ( sabcday_4_term_relationships.term_taxonomy_id IN (14) ) AND sabcday_4_posts.post_type = 'exhibitor' AND (sabcday_4_posts.post_status = 'publish') GROUP BY sabcday_4_posts.ID ORDER BY sabcday_4_posts.post_date ASC LIMIT 12, 12 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 616 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-06 14:21:25 [post_date_gmt] => 2017-03-06 13:21:25 [post_content] => https://youtu.be/2DwKLVAogX4 De Centrale As stimuleert beleving, betrokkenheid en begrip bij Fries infraproject Je kunt nu  je stem uitbrengen voor de Galjaard publieksprijs.
  1. Waarom verdient de Centrale As de Galjaardprijs?
“Het is ons gelukt door onze communicatiestrategie om een negatieve stemming om te buigen in een positief gevoel. Dit heeft geleid tot een intensieve samenwerking met de inwoners van Noordoost Fryslân. De Centrale As is het grootste infraproject van provincie Fryslân. In de regio Noordoost Fryslân is oktober 2016 de nieuwe dubbelbaans autoweg tussen Dokkum en Nijega in gebruik genomen. Voordat de uitvoering in 2012 begon was er weerstand in het gebied. Uiteraard waren er ook veel voorstanders, maar tegenstanders riepen het hardst en dit bepaalde ook de beeldvorming in de media. Ons doel met de communicatie was: hoe kunnen we een gevoel van trots creëren? Inwoners laten ervaren: deze weg is van ons! Gaandeweg het project groeide de betrokkenheid van de inwoners, met als hoogtepunt de openingsfestiviteiten van afgelopen jaar. We wilden hier geen bestuurdersfeestje van maken, maar een feest voor alle inwoners. We kregen veel ideeën binnen voor de opening. Uiteindelijk ontstonden er vier evenementen die zijn bedacht en georganiseerd door inwoners van het gebied. Namelijk: een culturele busreis langs de dorpen, een uitverkocht openluchttheater in het aquaduct, een groot sportevenement op de nieuwe weg met verschillende wedstrijden en ook 20.000 recreatieve deelnemers, en een negen kilometer lange handelsroute over De Centrale As met zo’n 60.000 bezoekers. Door de grote belangstelling en betrokkenheid van de inwoners is de opening als een feest van het gebied ervaren.”  
  1. Wat gaf de meeste positieve energie?
“De maandelijkse bustours waren steeds binnen twee dagen ‘uitverkocht’, de Dag van de Bouw werd altijd goed bezocht, maar het hoogtepunt was toch echt wel het programma ‘Foarút oer de As’ (Vooruit over de As) met alle openingsevenementen. De grote stroom deelnemers bij het sportevenement en bezoekers bij de handelsroute die niet op leek te houden, de vele vrijwilligers die hun bijdrage leverden en de enthousiaste reacties gaven ons veel positieve energie. Net als de grote betrokkenheid van schoolkinderen die we bereikten met verschillende educatieprojecten.”  
  1. Heb je een tip voor communicatiecollega’s?
“Betrek de omgeving erbij! Een projectbureau midden in het gebied waar inwoners met hun vragen gewoon binnen kunnen lopen tijdens werkdagen, maar vooral ook ’s avonds en in de weekenden bereikbaar zijn via telefoon en social media. En projectleiders die maandelijks hun vrije zaterdag opgeven om reisleider in de bustour langs de werkzaamheden te zijn. Er was geen van 9 tot 5 mentaliteit. De ideeën die we binnen kregen voor de opening hebben we verzameld en toen contact opgenomen met de indieners. De vier evenementen zijn georganiseerd door inwoners en verenigingen uit het gebied, gefaciliteerd door ons. Hierdoor werd het echt een feest van het gebied zelf en voelden inwoners zich erg betrokken. Een andere tip is: doe wat je zegt. Wees eerlijk en daardoor betrouwbaar.“  
  1. Wat houdt de campagne precies in? 
“De communicatie van De Centrale As kenmerkte zich door de 3 B’s: Begrip kweken, Betrekken en Beleven. Dit deden we door ons projectbureau in het gebied als ‘open huis’ in te zetten, door onze intensieve contacten met dorpsbelangen die de schakel vormden met de inwoners, en door basisscholieren via educatieprojecten te betrekken. We organiseerden maandelijks een bustour om de inwoners de bouw van de weg te laten beleven. De beleving, de betrokkenheid en het begrip kende z’n hoogtepunt tijdens de openingsevenementen.“ [embed]https://www.youtube.com/watch?v=6oYm1_8dnBA&feature=youtu.be%20[/embed] Voor meer informatie check http://www.decentraleas.nl/foarutoerdeas [post_title] => De Centrale As / Foarút oer de As [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => foarut-oer-de-as-openingsprogramma-van-de-centrale-as [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-24 11:19:54 [post_modified_gmt] => 2017-04-24 10:19:54 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=616 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 622 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-07 10:17:22 [post_date_gmt] => 2017-03-07 09:17:22 [post_content] => Met de campagne ‘Wie is de BOCK?’ is het gelukt om bij een stijgende populariteit van carbidschieten een moeilijk te benaderen doelgroep te bereiken, de veiligheid te verhogen en het aantal ernstige brandwondenslachtoffers sterk terug te brengen. Dit met een zeer beperkt budget en met sterk aansprekende middelen, zoals een beeldmerk, een cap en flyers in de eigen taal/dialect. Ook is het gelukt om het onderwerp op de landelijke en regionale media-agenda te krijgen. Link naar de website voor meer informatie: http://www.wieisdebock.nl http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/103327/Carbidslachtoffer-Ineens-is-je-gezicht-verbrand       [post_title] => Wie is de BOCK? [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => wie-is-de-bock [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-06 14:53:16 [post_modified_gmt] => 2017-04-06 13:53:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=622 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 626 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-10 09:55:46 [post_date_gmt] => 2017-03-10 08:55:46 [post_content] => Van 1 oktober 2016 t/m 7 februari 2017 presenteerde het Fries Museum in Leeuwarden een tentoonstelling over Sir Lawrence Alma-Tadema, een van de meest succesvolle schilders van de 19de eeuw. Na zijn dood raakte hij in de vergetelheid. Dankzij het originele tentoonstellingsconcept en de geslaagde marketingcampagne, is zijn naam in ere hersteld. En ook het Fries Museum staat beter op de kaart: voorheen trok het museum 100.000 bezoekers per jaar, bezochten nu 158.000 bezoekers het museum in 4 maanden. Link naar de website voor meer informatie: https://www.friesmuseum.nl/te-zien-en-te-doen/tentoonstellingen/alma-tadema/ [post_title] => Alma-Tadema, klassieke verleiding [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => alma-tadema-klassieke-verleiding [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-06 15:21:11 [post_modified_gmt] => 2017-04-06 14:21:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=626 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 631 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-10 15:26:13 [post_date_gmt] => 2017-03-10 14:26:13 [post_content] => ‘Wat gebeurt er met die leegstaande school, middenin onze woonwijk?’ Dat wil de buurt weten! Dit keer geen voor de hand liggende markselectie, maar gemeente, ruimdenkers, investeerders én buurtbewoners die de koppen bij elkaar steken. We doen het anders en formuleren gezamenlijk kaders, doelen en uiteindelijk 17 ideeën. Met een gemeente die zorg draagt voor het proces en de communicatie, kiest de wijk een jaar later het winnende idee: een woningbouwplan voor senioren mét ontmoetingsruimte voor de buurt. Een breed gedragen plan waar iedereen actief bij is betrokken. Link naar de website voor meer informatie:http://www.borneschooltom.nl/   [post_title] => Borne Schoolt Om [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borne-schoolt-om [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-06 14:56:26 [post_modified_gmt] => 2017-04-06 13:56:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=631 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 633 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-13 11:55:56 [post_date_gmt] => 2017-03-13 10:55:56 [post_content] => Risico- en crisiscommunicatie heeft één gezicht: Zeeland Veilig. We werken vanuit de vraag bevolking (vragen, zorgen, issues) en actualiteit (welke thema’s zien we, welke incidenten waren er). Daarnaast aansluiting bij lokale, regionale en landelijke activiteiten. Alle partners gebruiken het logo: Veiligheidsregio, gemeenten, politie, Waterschap, Rijkswaterstaat, GGD, e.a. Kernpunten: 1. Brede Zeeuwse samenwerking 2. Online platform en beeldmerk voor risico- en crisiscommunicatie 3. Aansluiten bij vragen van mensen en bij actualiteit 4. Aansluiten bij hedendaagse (netwerk)maatschappij 5. Inzichten uit onderzoek gebruiken   Link naar de website voor meer informatie:http://www.zeelandveilig.nl   [post_title] => Zeeland Veilig [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => zeeland-veilig [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-06 15:20:53 [post_modified_gmt] => 2017-04-06 14:20:53 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=633 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [5] => WP_Post Object ( [ID] => 635 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-13 16:44:47 [post_date_gmt] => 2017-03-13 15:44:47 [post_content] => https://youtu.be/3IAAY3_I23g Zuyderland live! geeft met live video kijkje achter de schermen bij ziekenhuis Je kunt nu  je stem uitbrengen voor de Galjaard publieksprijs.
  1. Waarom verdient Zuyderland live! de Galjaardprijs?
“Altijd al eens een kijkje willen nemen achter de schermen van één van Nederlands grootste ziekenhuizen? Verschillende professionals nemen je live en online mee en laten je zien wat er dagelijks gebeurt. Loop rond op een groot laboratorium, kijk live mee met een galblaasoperatie en praat mee bij Zuyderland live! Daarmee is Zuyderland Live! de digitale brug die het ziekenhuis letterlijk live in contact brengt en verbindt met al onze belangstellenden. Zij stellen ons vragen en wij horen in welke onderwerpen zij interesse hebben. Onderdeel zijn van een live uitzending vergroot de kijkerservaring: het is een nieuwe vorm van patiëntvoorlichting. Geen statische reportage maar gewoon met een iPhone7. Ook geeft  Zuyderland live! nieuwe inzichten, die we steeds vaker inzetten. Het zorgt ervoor dat we als communicatie- en zorgprofessionals ervaren hoe het is om de gebruikelijke kaders los te laten. En het  resulteert in brede interne sparring over de toekomst van online communicatie met onze patiënten/cliënten, hun omgeving en andere belangstellenden. Dat komt onze toekomstige communicatie ten goede. Met onze live uitzending hebben we bijna 65.000 mensen bereikt, 400 mensen hebben een vraag gesteld of reactie gegeven en de uitzending is 648 keer gedeeld op Facebook. Sprekende cijfers voor een activiteit met een dergelijke beperkte omvang en budget.”  
  1. Wat gaf de meeste positieve energie?
“In de zorgwereld is voorspelbaarheid en controle vaak een randvoorwaarde voor communicatie. Beide waren prominent aanwezig in de communicatie voor we met Zuyderland live! begonnen. Dit vraagt een 'open houding' en durf van alle betrokkenen in verband met moeilijke, kritische vragen of technische issues die zich wellicht voordoen. Die extra risico's hebben niet voor problemen gezorgd die we niet hebben kunnen tackelen. De bijhorende kansen hebben wel een uniek inzicht in onze wereld gegeven en een intieme gebruikerservaring. Onze professionele medewerkers en medisch specialisten kijken blijvend anders naar communicatieve mogelijkheden, daar maken we nu al gebruik van.“  
  1. Heb je een tip voor communicatiecollega’s?
“Denken, durven, doen vanuit en met vakkennis. Gebruik maken van een transmediale aanpak en stappen durven maken van informeren naar communiceren, dialoog aangaan tot interactie. Zekere kaders los durven te laten, vertrouwen op intuïtie en creativiteit, alleen richting geven en daar waar nodig bijsturen. Het live streamen van video brengt uiteraard risico's met zich mee. Kijkers kunnen reageren op wat we doen en technisch kan een stream mankementen vertonen. We zijn echter bereid om deze risico's te nemen om zo ook onszelf te prikkelen om communicatief grenzen op te zoeken, te overschrijden en zoveel als mogelijk aansluiting te vinden bij manieren waarop onze cliënten vandaag media gebruiken.”  
  1. Wat houdt de campagne precies in?
“De start voor Zuyderland live! is een transmediaal jaarverslag, een handzame folder met ‘Zapper’ voor augmented reality waarin de voorzitter van de Raad van Bestuur de kijker kort meeneemt naar 1 jaar Zuyderland ziekenhuis vanuit allerlei persoonlijke perspectieven. In Zuyderland Live! geven we belangstellenden een online inkijkje (inclusief de mogelijkheid om vragen te stellen) aan de hand van telkens een andere Zuyderland-professional. Voorzitter David Jongen laat zien wat er dagelijks gebeurt in één van Nederlands grootste laboratoria, maar iedereen kan ook live meekijken over de schouder van chirurgen bij een galblaasoperatie.“ Voor meer informatie check http://www.1limburg.nl/live-operatie-zuyderland-facebook-groot-succes [post_title] => Zuyderland live! [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => zuyderland-live [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-24 11:22:55 [post_modified_gmt] => 2017-04-24 10:22:55 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=635 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [6] => WP_Post Object ( [ID] => 637 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-14 13:41:51 [post_date_gmt] => 2017-03-14 12:41:51 [post_content] => Er komt een nieuwe burgemeester! Hoe zorg je dat inwoners zich betrokken voelen bij het vinden van de beste burgermoeder of -vader? En weten dat ze hun ideeën kunnen geven? ’s-Hertogenbosch heeft het zo aangepakt dat ruim 7000 mensen een vragenlijst hebben ingevuld. Zo ontstond een goed beeld wat inwoners belangrijk vinden aan een nieuwe burgemeester. Die input heeft de selectiecommissie vervolgens gebruikt bij het maken van de profielschets. Link naar de website voor meer informatie: https://www.s-hertogenbosch.nl/nieuweburgemeester/ [embed]https://www.youtube.com/watch?v=vyf-nnvro_4&feature=youtu.be[/embed] [post_title] => Nieuwe burgemeester [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => nieuwe-burgemeester [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-06 14:56:12 [post_modified_gmt] => 2017-04-06 13:56:12 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=637 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [7] => WP_Post Object ( [ID] => 640 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-14 14:52:58 [post_date_gmt] => 2017-03-14 13:52:58 [post_content] => Het grootste weguitbreidingsprogramma van Rijkswaterstaat Schiphol-Amsterdam-Almere (SAA) veroorzaakt veel bouw- en verkeershinder. Maar dankzij onder andere de online content zijn mensen goed geïnformeerd … en worden ze meegenomen in de fascinerende wereld van de bouw. Doel van de communicatie is om draagvlak te creëren bij publieksdoelgroepen en stakeholders, door overtuigend nut & noodzaak te communiceren en tijdig verwachtingen rond hinder te managen. Het online bezoekerscentrum heeft meer dan één miljoen bezoekers bereikt. Bovenal steeg bij omwonenden de bekendheid van het project in drie jaar van 65% naar 80%. En 85% van de mannen en 79% van de vrouwen staat positief tot zeer positief tegenover het programma. Link naar de website voor meer informatie: https://bezoekerscentrum.rijkswaterstaat.nl/SchipholAmsterdamAlmere/ [embed]https://vimeo.com/190077796%20[/embed]   [post_title] => Aan de weg timmeren voor Rijkswaterstaat [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => aan-de-weg-timmeren-voor-rijkswaterstaat [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-16 11:33:10 [post_modified_gmt] => 2017-03-16 10:33:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=640 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [8] => WP_Post Object ( [ID] => 645 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-15 10:49:45 [post_date_gmt] => 2017-03-15 09:49:45 [post_content] => In dit project hebben we de zelfredzaamheid van omwonenden in effectgebieden rondom risicovolle bedrijven vergroot. Samen met omwonenden en het bedrijf ontwikkelden we concrete en innovatieve risicocommunicatie activiteiten en - middelen. Vervolgens hebben we een modelaanpak ontwikkeld die bedrijven en overheden kunnen gebruiken bij de risicocommunicatie met inwoners; Perfect te gebruiken voor de ruim 400 risicovolle bedrijven in Nederland, samen met de 25 veiligheidsregio's. Link naar de website voor meer informatie:http://www.vrtwente.nl/mijn-veiligheid/wat-kun-jij-doen-bij/incident-gevaarlijke-stoffen/ https://youtu.be/1kN80HiacWs [post_title] => Risicocommunicatie risicovolle bedrijven [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => risicocommunicatie-risicovolle-bedrijven [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-06 14:55:30 [post_modified_gmt] => 2017-04-06 13:55:30 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=645 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [9] => WP_Post Object ( [ID] => 648 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-15 11:02:03 [post_date_gmt] => 2017-03-15 10:02:03 [post_content] => Hoe hou je BOB top-of-mind en bedank je je doelgroep na 15 jaar voor het verworden van BOB tot de sociale norm? Door het geven van een heel bijzonder rondje. Daar waar dat het meest relevant is: in het verkeer. De BOB-campagne trakteert op een rondje door live ‘achterbanksessies’ met Douwe Bob te organiseren. En een rondje geef je hier en nu, zonder uitstel. Live streamen van de sessies is dan ook cruciaal! Link naar de website voor meer informatie:http://15jaarbob.nl/ [embed]https://vimeo.com/206017618%20[/embed]   [post_title] => 15 jaar Bob [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 15-jaar-bob [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-06 14:54:19 [post_modified_gmt] => 2017-04-06 13:54:19 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=648 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [10] => WP_Post Object ( [ID] => 651 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-15 13:14:04 [post_date_gmt] => 2017-03-15 12:14:04 [post_content] => Het zuidwestelijke gebied van Japan, het eiland Kyushu, heeft een speciale band met Nederland. Meer dan 400 jaar geleden ontstonden hier de eerste contacten tussen Japan en Nederland. De Nederlandse handelspost Deshima vormde meer dan 200 jaar het enige contact met het westen voor Japan. Deze gedeelde band én de actuele overeenkomsten tussen Nederland en Kyushu leidden tot een innovatief samenwerkingsprogramma om partijen uit beide landen aan elkaar te koppelen en de zichtbaarheid van Nederland in Japan te verhogen. Link naar de website voor meer informatie:http://hollandkyushu.com/nl/ [post_title] => Holland-Kyushu [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => holland-kyushu [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-16 11:03:53 [post_modified_gmt] => 2017-03-16 10:03:53 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=651 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [11] => WP_Post Object ( [ID] => 653 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-15 16:29:48 [post_date_gmt] => 2017-03-15 15:29:48 [post_content] => Denk je aan de brandweer, dan denk je al snel aan het blussen van brand. Maar de brandweer doet meer dan alleen het blussen van brand. Elk jaar geven wij in ons jaarbericht een kijkje in de keuken van Brandweer Twente. Uiteraard geven we hier weer hoeveel inzetten wij hebben afgehandeld, maar ook welke nieuwe innovatie projecten zijn ontstaan en op welke manieren wij in contact komen met de Twentse samenleving om het onderwerp brandveiligheid onder de aandacht te brengen. Al onze werkzaamheden worden op een interactieve en beeldende wijze weergegeven in ons jaarbericht. Voor iedereen toegankelijk op de digitale site: jaarbericht.brandweertwente.nl. Link naar de website voor meer informatie: http://jaarbericht.brandweertwente.nl   [post_title] => Jaarbericht Brandweer Twente [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => jaarbericht-brandweer-twente [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-16 11:03:13 [post_modified_gmt] => 2017-03-16 10:03:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=653 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 12 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 616 [post_author] => 10 [post_date] => 2017-03-06 14:21:25 [post_date_gmt] => 2017-03-06 13:21:25 [post_content] => https://youtu.be/2DwKLVAogX4 De Centrale As stimuleert beleving, betrokkenheid en begrip bij Fries infraproject Je kunt nu  je stem uitbrengen voor de Galjaard publieksprijs.
  1. Waarom verdient de Centrale As de Galjaardprijs?
“Het is ons gelukt door onze communicatiestrategie om een negatieve stemming om te buigen in een positief gevoel. Dit heeft geleid tot een intensieve samenwerking met de inwoners van Noordoost Fryslân. De Centrale As is het grootste infraproject van provincie Fryslân. In de regio Noordoost Fryslân is oktober 2016 de nieuwe dubbelbaans autoweg tussen Dokkum en Nijega in gebruik genomen. Voordat de uitvoering in 2012 begon was er weerstand in het gebied. Uiteraard waren er ook veel voorstanders, maar tegenstanders riepen het hardst en dit bepaalde ook de beeldvorming in de media. Ons doel met de communicatie was: hoe kunnen we een gevoel van trots creëren? Inwoners laten ervaren: deze weg is van ons! Gaandeweg het project groeide de betrokkenheid van de inwoners, met als hoogtepunt de openingsfestiviteiten van afgelopen jaar. We wilden hier geen bestuurdersfeestje van maken, maar een feest voor alle inwoners. We kregen veel ideeën binnen voor de opening. Uiteindelijk ontstonden er vier evenementen die zijn bedacht en georganiseerd door inwoners van het gebied. Namelijk: een culturele busreis langs de dorpen, een uitverkocht openluchttheater in het aquaduct, een groot sportevenement op de nieuwe weg met verschillende wedstrijden en ook 20.000 recreatieve deelnemers, en een negen kilometer lange handelsroute over De Centrale As met zo’n 60.000 bezoekers. Door de grote belangstelling en betrokkenheid van de inwoners is de opening als een feest van het gebied ervaren.”  
  1. Wat gaf de meeste positieve energie?
“De maandelijkse bustours waren steeds binnen twee dagen ‘uitverkocht’, de Dag van de Bouw werd altijd goed bezocht, maar het hoogtepunt was toch echt wel het programma ‘Foarút oer de As’ (Vooruit over de As) met alle openingsevenementen. De grote stroom deelnemers bij het sportevenement en bezoekers bij de handelsroute die niet op leek te houden, de vele vrijwilligers die hun bijdrage leverden en de enthousiaste reacties gaven ons veel positieve energie. Net als de grote betrokkenheid van schoolkinderen die we bereikten met verschillende educatieprojecten.”  
  1. Heb je een tip voor communicatiecollega’s?
“Betrek de omgeving erbij! Een projectbureau midden in het gebied waar inwoners met hun vragen gewoon binnen kunnen lopen tijdens werkdagen, maar vooral ook ’s avonds en in de weekenden bereikbaar zijn via telefoon en social media. En projectleiders die maandelijks hun vrije zaterdag opgeven om reisleider in de bustour langs de werkzaamheden te zijn. Er was geen van 9 tot 5 mentaliteit. De ideeën die we binnen kregen voor de opening hebben we verzameld en toen contact opgenomen met de indieners. De vier evenementen zijn georganiseerd door inwoners en verenigingen uit het gebied, gefaciliteerd door ons. Hierdoor werd het echt een feest van het gebied zelf en voelden inwoners zich erg betrokken. Een andere tip is: doe wat je zegt. Wees eerlijk en daardoor betrouwbaar.“  
  1. Wat houdt de campagne precies in? 
“De communicatie van De Centrale As kenmerkte zich door de 3 B’s: Begrip kweken, Betrekken en Beleven. Dit deden we door ons projectbureau in het gebied als ‘open huis’ in te zetten, door onze intensieve contacten met dorpsbelangen die de schakel vormden met de inwoners, en door basisscholieren via educatieprojecten te betrekken. We organiseerden maandelijks een bustour om de inwoners de bouw van de weg te laten beleven. De beleving, de betrokkenheid en het begrip kende z’n hoogtepunt tijdens de openingsevenementen.“ [embed]https://www.youtube.com/watch?v=6oYm1_8dnBA&feature=youtu.be%20[/embed] Voor meer informatie check http://www.decentraleas.nl/foarutoerdeas [post_title] => De Centrale As / Foarút oer de As [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => foarut-oer-de-as-openingsprogramma-van-de-centrale-as [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-24 11:19:54 [post_modified_gmt] => 2017-04-24 10:19:54 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://cday.nl/galjaarddag/?post_type=exhibitor&p=616 [menu_order] => 0 [post_type] => exhibitor [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 54 [max_num_pages] => 5 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => 1 [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => 1 [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 50e84f10ce820e6cc8967f16fbff6293 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

De Centrale As / Foarút oer de As

Finalisten 2017 Genomineerden 2017 Inzendingen 2017

Wie is de BOCK?

Genomineerden 2017 Inzendingen 2017

Alma-Tadema, klassieke verleiding

Genomineerden 2017 Inzendingen 2017

Borne Schoolt Om

Genomineerden 2017 Inzendingen 2017

Zeeland Veilig

Genomineerden 2017 Inzendingen 2017

Zuyderland live!

Finalisten 2017 Genomineerden 2017 Inzendingen 2017

Nieuwe burgemeester

Genomineerden 2017 Inzendingen 2017

Aan de weg timmeren voor Rijkswaterstaat

Inzendingen 2017

Risicocommunicatie risicovolle bedrijven

Genomineerden 2017 Inzendingen 2017

15 jaar Bob

Genomineerden 2017 Inzendingen 2017

Holland-Kyushu

Inzendingen 2017

Jaarbericht Brandweer Twente

Inzendingen 2017